logo voetbal

Voetbal Vereniging

Voetbalvereniging Langezwaag

De jeugd kan in verschillende leeftijdsklassen actief deelnemen aan de voetbalsport. Het motto van onze voetbalvereniging is “Presteren met Plezier”.

Voor de jeugd betekent dat naast plezier beleven in het samen sporten, ook het ontwikkelen in de voetbalsport. Per team is er een trainer en een teamleider die de jeugd begeleidt in hun ontwikkeling.

De jongste teams trainen 1x per week, de rest 2x per week. Wil je een keer een training meedoen, neem dan contact op met Marian Achtien (JO12 t/m JO19, tel. 06-53166314) of Alice Stornebrink (JO7 t/m JO11, tel. 06-51158396). De wedstrijden worden op zaterdagochtend gespeeld. Kom gerust eens kijken.

De senioren komen uit in 3 7-tallen op vrijdagavond (Heren 35+, Vrouwen 30+ en Vrouwen 18+) en 3 elftallen op zondag, waarbij het 1e elftal in de 5e klasse van de KNVB speelt.

De trainingen voor de senioren zijn op dinsdag en donderdag van 20.00 uur tot 21.30 uur, neem voor meer informatie hierover contact op met

Jurrit de Vries (06-22948973) voor de heren, voor de vrouwen is Karen Boersma de contactpersoon (06-50732893).

informatie folder nieuwe bewoners_2017.docx

Kantinediensten

Sinds jaar en dag werken wij bij SV Langezwaag met het systeem van verplichte kantinedienst voor leden van 16 jaar en ouder. Dit systeem is destijds ingevoerd om de kosten te drukken en de betrokkenheid van leden bij de vereniging te verhogen. Samen de schouders eronder is het motto van onze club en iedereen draagt daar dus een steentje aan bij.

Onder de pagina Algemeen – Kantinedienst – Reglement wordt aangegeven hoe de kantinedienst wordt ingevuld.

De openingstijden van de kantine zijn: vrijdagavond tot 1.00, zondag tot 18.00 uur en zaterdag tot 1,5 uur na de laatste wedstrijd.