tvl-circle

Tennisvereniging

Lidmaatschap en contributie

Lidmaatschap

Jongeren tot 16 jaar die lid worden van de tennisvereniging hebben in de zomer gratis les. Als ze in de winter ook willen lessen dan zijn daar, naast de contributie, extra kosten aan verbonden.  De hoogte hiervan wordt door de leraar/lerares bepaald. De lessen zijn in twee blokken verdeeld, te weten 8 lessen voor de kerstvakantie en 8 lessen na de kerstvakantie. Er wordt zo lang mogelijk buiten gelest. Indien dit niet meer mogelijk is kan er uitgeweken worden naar de sporthal.

Senioren (16 jaar en ouder) kunnen ervoor kiezen lid te worden zonder of met les. Als ze kiezen voor lessen dan zijn de winterlessen ook hier niet gratis. Daarvoor geldt hetzelfde als bij de jongeren tot 16 jaar.

Kijk voor meer informatie bij ‘contributie.

Deelname aan eventuele competities kost niets extra.

Lidmaatschap voor tennis geldt voor de periode van een jaar. Het tennisseizoen loopt van 1 april tot 1 april van het daaropvolgende jaar. Tussendoor aanmelden kan altijd. Tussendoor afmelden kan wel maar er is een contributieverplichting van het hele tennisseizoen.

Contributie wordt automatisch per kwartaal geïncasseerd. Meer informatie over de contributie vind je bij ‘Algemeen/lidmaatschap/contributie

Wil je lid worden dan ontvangen wij graag een volledig ingevuld aanmeldformulier van jou. Dit formulier is te vinden onder het tabje ‘Algemeen/lidmaatschap’.

Maak kennis met tennis.

Weet je nog niet zeker of tennis wel een leuke sport is voor jou, dan is er de mogelijkheid dit te onderzoeken tijdens de zogenaamde maak kennis met tennis lessen. Deze lessen starten ieder jaar, eind juni, gedurende acht weken. De tennislerares is dezelfde als waarvan leden tennisles krijgen. Kosten voor deze acht lessen zijn voor senioren €50,–. Jongeren tot 16 jaar betalen €35,–

Als je na afloop besluit lid te worden van de tennisvereniging, dan ontvangen wij graag het volledig ingevulde inschrijfformulier van jou. Deze is te vinden onder het kopje Lidmaatschap.

Voor meer informatie over de kennismakingslessen kun je contact opnemen met mevrouw Map Huisman via mail: tennis@svlangezwaag.nl

Contributie

Als je lid wordt van de tennisvereniging betaal je contributie. Deze is verdeeld in drie leeftijdsgroepen, te weten:

· Pupillen: jongeren tot 12 jaar. Zij betalen €90,23 per jaar (excl. winterles).
· Junioren: jongeren van 12 tot 16 jaar. Zij betalen €114,83 per jaar (excl. winterles)
· Senioren: iedereen van 16 jaar of ouder. Zij betalen €139,43 per jaar zonder les en 171,05 euro met les (excl. winterles).

Zowel pupillen, junioren en senioren met les betalen dus extra voor winterlessen.

Meer informatie over contributie is te vinden op ‘Algemeen/Lidmaatschap/contributie’.