tvl-circle

Tennisvereniging

Tennisvereniging Langezwaag

Tennisvereniging Langezwaag bestaat al sinds 1980 en wij proberen jong en oud te motiveren om te gaan tennissen. Uiteraard is het gezellig en leer je dorpsbewoners, of zelfs bewoners uit andere dorpen, op een andere manier kennen.

Er zijn verschillende redenen om je als lid bij onze vereniging aan te melden. Een van de redenen is dat je gewoon ontspannen een potje wilt tennissen.

Als je wilt leren tennissen, je techniek en/of conditie wilt verbeteren, dan kun je tennisles nemen.  Alle informatie hierover vind je bij item  tennislessen’.

Wil je nog iets meer dan kun je tennissen in de bondscompetitie waar je tegen verschillende verenigingen uit de omgeving speelt.

Zoals je ziet is er voor iedereen, jong en oud, recreatieve speler of wedstrijdspeler, een plekje in onze vereniging.

informatie folder nieuwe bewoners_2017.docx

Kantinediensten

Sinds jaar en dag werken wij bij SV Langezwaag met het systeem van verplichte kantinedienst voor leden van 16 jaar en ouder. Dit systeem is destijds ingevoerd om de kosten te drukken en de betrokkenheid van leden bij de vereniging te verhogen. Samen de schouders eronder is het motto van onze club en iedereen draagt daar dus een steentje aan bij.

Onder de pagina Algemeen – Kantinedienst – Reglement wordt aangegeven hoe de kantinedienst wordt ingevuld.

De openingstijden van de kantine zijn: vrijdagavond tot 1.00, zondag tot 18.00 uur en zaterdag tot 1,5 uur na de laatste wedstrijd.