Sportpark 't Paradyske

Langezwaag

Contributie

Contributie Sportvereniging Langezwaag

Omdat wij iedereen in de gelegenheid willen stellen de sport te beoefenen die hij of zij leuk vindt, streven we er als vereniging naar de contributie voor deze sporten zo laag mogelijk te houden.

Contributie bij onze vereniging is verdeeld in drie leeftijdsgroepen, te weten:

• Pupillen: jongeren tot 12 jaar
  • Junioren: jongeren van 12 tot 16 jaar
  • Senioren: iedereen van 16 jaar of ouder

Ben je pupil en beoefen je één sport, dan betaal je €90,23 euro per seizoen. Junioren betalen €114,83 en senioren €171,05 per seizoen.

Een seizoen loopt voor voetbal, volleybal en gymnastiek van 1 juli t/m 30 juni. Voor tennis is dit van 1 april t/m 31 maart.

Beoefend je meer dan één sport dan betaal je voor elke volgende sport een gedeelte van de totale contributie per sport. Als voorbeeld:
Een junior betaalt voor één sport 114,83 per seizoen. Voor twee sporten betaalt hij/zij €188,62 per seizoen. Beoefent de junior DRIE sporten van is de jaarlijkse contributie €229,03.

Dus hoe meer sporten je beoefent, hoe goedkoper het wordt.
Alle overige informatie over de diverse sporten vind je onder de hoofditems op deze website.

Contributie wordt per kwartaal automatisch geïncasseerd van het door jou opgegeven rekeningnummer (aanmeldformulier).

Uitzondering: tennis

Voor lidmaatschap van de tennisvereniging gelden voor senioren uitzonderingen op bovenstaande informatie. Bij tennis kun je er namelijk voor kiezen wel lid te worden van de vereniging maar geen lessen te volgen. Wil je geen lessen volgen dan is de contributie voor senioren, per jaar €139,43. Wil je wel lessen volgen dan betaal je daar een extra bedrag voor.

Jongeren tot 16 jaar mogen gratis tennisles volgen. Dat zit dus bij de eerder genoemde prijzen in.

Voor meer informatie over tennis verwijzen wij je naar de pagina van de tennisvereniging.

Heb je vragen over de vormen van lidmaatschap en de daarbij behorende contributie, neem dan  contact op met Harm de Jong via mail: penningmeestersvlangezwaag@gmail.com.