Informatie En Richtlijnen Met Betrekking Tot Het Hervatten Van De Jeugdtrainingen.

Informatie en richtlijnen met betrekking tot het hervatten van de jeugdtrainingen.

Beste ouders/verzorgers en jeugdleden,

We leven nog steeds in het Corona tijdperk. Maar gelukkig mogen kinderen t/m 12 jaar en jeugd van
13 t/m 18 jaar, onder begeleiding, weer samen trainen in de buitenlucht. Hier zijn wel strenge regels aan verbonden.

In dit bericht informeren wij jullie over wat dit betekent voor onze vereniging.

Vanaf 4 mei 2020 bieden wij op ons sportcomplex weer trainingen aan voor voetbal, volleybal, tennis en gymnastiek in de buitenlucht. Tijden e.d. horen jullie via de trainers.

Het sportcomplex is alleen open op de vastgestelde trainingstijden en buiten jouw eigen training heb je dan ook geen toegang tot het complex. Kantine en kleedkamers blijven gesloten. Omkleden en douchen moet je thuis doen.

Competitie- en of oefenwedstrijden zijn voorlopig nog niet aan de orde.

Ook niet-leden van de sportvereniging mogen meedoen. Meld je dan vooraf aan door een berichtje te  sturen naar Henk de Vries, tel. 06 2952 6972 (voetbal) of Jetty Haaijer, tel. 06 5181 7925 (volleybal). Graag met naam, leeftijd en telefoonnummer. Het aantal deelnemers is niet onbeperkt, vol is vol!
Na aanmelding krijg je bericht of je mee kunt doen.

Wanneer er vanuit de overheid nieuws is en/of nieuwe aanpassingen nodig zijn, horen jullie dit uiteraard van ons.

Onderstaande veiligheid- en hygiëneregels gelden voor iedereen:

• Blijf thuis als jij of iemand in jouw huishouden last heeft van de volgende (ook milde) symptonen: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts. Als iedereen 24 uur geen klachten heeft, mag je kind weer buiten sporten.
  • Blijf thuis als iemand in je gezin positief is getest op het coronavirus (COVID-19). Tot 14 dagen na het laatste contact met de zieke persoon moet je thuis blijven.
  • Houd 1,5 meter ( 2 armlengtes) afstand van iedere andere persoon buiten jouw huishouden (uitgezonderd kinderen t/m 12 jaar). Dus 1,5 meter van elkaar, maar ook van de trainer.
  • Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.
  • Ga voordat je naar het sportcomplex gaat eerst thuis naar het toilet.
  • Was voor je training thuis je handen met water en zeep, minimaal 20 seconden.
  • Was je handen met water en zeep voor en na je bezoek aan de sportlocatie.
  • Douchen en omkleden doe je thuis en niet op de sportlocatie.
  • Vermijd het aanraken van je gezicht.
  • Schud geen handen.
  • Kom niet eerder dan 10 minuten voor je training aan op de sportlocatie en ga direct na de training naar huis.
  • Wij gaan er vanuit dat iedere speler traint, meld je af bij je trainer als je niet aanwezig kunt zijn.
  • Volg altijd de instructies van de trainer en aanwezige bestuursleden.
  • Voor aanvang van de training verzamelen de spelers op het voorterrein bij de ingang (wel 1,5 meter afstand in acht nemen). De trainer haalt de spelers op en brengt ze na afloop ook weer naar de ingang.
  • Ouders en andere toeschouwers hebben geen toegang tot het sportcomplex. Dit geldt zowel voor, tijdens, als na de training. Halen en brengen tot aan het sportcomplex.
  • Voor sporters geldt, kom zoveel mogelijk alleen en op eigen gelegenheid naar de sportlocatie.
  • Neem je eigen bidon gevuld mee om uit te drinken.
  • Wanneer een training wegens het weer of andere reden niet door kan gaan, hoor je dit van de trainer.

We hopen dat jullie op deze manier toch weer lekker kunnen sporten.

Bestuur S.V. Langezwaag.