Langsweagster Feandei!

Op het mooie sportcomplex ´t Paradyske in Langezwaag bereidt sc Heerenveen zich traditioneel voor op een nieuw seizoen. Sportvereniging Langezwaag is er erg trots op dat zij er ieder jaar er weer  voor kiezen naar Langezwaag te komen, want dat geeft aan dat ons complex de juiste faciliteiten biedt en dat onze band met de buren uit Heerenveen prima is.

Zaterdag 13 juli is de Langsweagster Feindei, een dag met diverse activiteiten. Het is de eerste keer dat sc Heerenveen met de selectie twee wedstrijden op één dag speelt en we zijn blij dat wij de primeur hebben. ’s Middags is Volendam de tegenstander en ’s avonds het Belgische KV Mechelen.

Daarnaast is er voor de jeugd ’s ochtends een clinic en wordt er tussen de beide wedstrijden een forum georganiseerd. Tijdens dit forum kunnen door aanwezigen in de zaal vragen gesteld worden aan sponsoren, (jeugd)trainers en bestuursleden van zowel sc Heerenveen als SV Langezwaag. Rondom al deze activiteiten zorgt Subtune Discoshows voor muziek, tevens staat de snackwagen klaar en is er op het  terras een drankje te nuttigen.

Zowel bij de kassa als bij de muntverkoop kan met Pin betaald worden.

Programma Langsweagster Feandei:

10.00 Clinic voor de jeugd t/m 12 jaar

14.00 sc Heerenveen – FC Volendam

17.00 Forum in dorpshuis

19.00 sc Heerenveen – KV Mechelen.

Entreeprijzen:

Jeugd tm 14 jaar: €5,= voor één of beide wedstrijden

Volwassenen: €10,= per wedstrijd of €15,= voor beide wedstrijden en Forum.

Er is voldoende parkeerruimte op het weiland aan de Boenders.