Wil Je Ons Helpen

Wil je ons helpen?

Je hebt het vast gezien. De poster in de kantine en de eerste twee filmpjes op onze website over de campagne ‘Naar een positief sportklimaat’. Ook wij voeren campagne om te zorgen dat onze kinderen in een positieve cultuur kunnen sporten. Maar dat lukt alleen met jouw hulp! Kijk op www.PositiefSportKlimaat.nl wat jij kunt doen.

Als het er bij ons nóg positiever aan toegaat, kunnen onze kinderen zich beter ontwikkelen, worden ze minder met incidenten geconfronteerd, haken ze minder snel af en zijn er meer (en betere!) trainers en coaches voor ze. Dat willen wij ook graag! Daarom voeren we campagne.

Die campagne begon met een heuse theatervoorstelling voor al onze vrijwilligers en ouders in ons eigen dorpshuis. Onze trainers / coaches en bestuurs-en commissieleden snappen nu wat er aan de hand is in de sport en hebben hopelijk zin gekregen om het nog beter te doen.

De bezoekers van de theatervoorstelling krijgen nu een jaar lang iedere vrijdag, de dag aan het begin van het wedstrijdweekend, een filmpje in de mail. Ook kunnen jullie een boekje kopen met de tips uit de voorstelling.

We hopen dat echt iedereen mee wil doen! Daarom is er een website met tips voor zowel de ouders van onze jeugdleden, de trainers / coaches als de bestuurs- en commissieleden. Neem een kijkje op www.PositiefSportKlimaat.nl en laat je inspireren.

Ook gaan we de komende tijd een paar keer een actie voeren. Daar komen we nog op terug!

Heb je een vraag over de campagne, neem dan contact op met onze ambassadeur Positief Sportklimaat: Wietske Hoekstra, 06 5733 4217 of Karen Boersma,  06 5073 2893.